Huh --'


Assalamualaikum. Nampak atas ni? Nampak tak?!! Sebelum tu, thanks to afif sbb tweet ni kan. Okay kepada awak, jangan terasa okay. Saya buat ni ada sebab. Saya buat post ni sebab awak! Bila saya nangis, awak kata saya tak matang. Awak kata saya macam budak budak. Saya nangis sebab saya sedih. Saya bukannya nak menangis tanpa sebab. Kalau tengok cerita yang sedih pun saya boleh nangis, inikan lagi kalau saya rasa benda tu. Awak tolong faham saya! Saya tak minta air mata ni nak jatuh. Nak mengalir. Tapi kalau sesuatu benda tu buat hati saya ni sedih, yes memang. Memang saya akan menangis. Hati saya sensitive. Awak kena tahu tu. Memang dari kecil saya macam ni. Hati saya mudah tersentuh. Tapi awak macam tak faham perasaan saya. Yes, sekarang saya tengah sedih. Sedih sbb pointer saya. Tapi, saya perlukan awak untuk dengar apa yg saya nak kata. Apa yang saya nak luahkan. Saya risau, risau kalau kalau satu hari nanti awak dah taknak tolong saya. Mungkin air mata ni akan still mengalir. Saya perlukan awak untuk bagi sokongan dekat saya. Saya perlukan awak untuk sentiasa nasihat saya. Saya tahu, saya tak boleh bergantung pada awak jee. Tapi.. saya tak kuat untuk tempuh semua ni kalau tak ada orang bagi sokongan. Saya minta maaf. Saya tahu saya banyak menyusahkan awak. Saya banyak mendesak awak. Saya harap awak faham.. Hm assalamualaikum.